Kinh
nghiệm: Dưới 1 năm
Chức
vụ: Nhân viên/ Chuyên viên
Yêu cầu bằng
cấp: Cao đẳng
Yêu cầu giới
tính: Không yêu cầu
Số lượng cần
tuyển: 5 nhân viên
Hình thức làm
việc: Toàn thời gian
Mô tả công việc
- Daily monitor performance of group 5-10 agents to ensure agents reach KPIs as required, especially in the first 2 months;
- Play role as a buddy to support newbies adapt to daily tasks as well as recognize issues and proactively find ways to enhance agent s performance;
- Be knowledgeable about processes and policies to guide agents handle special/crisis cases and delivery coaching to improve mistakes/performance;
- Support Team leader in operation tasks (cases assignment, backlogs control, etc) and implementation areas to achieve team goals with clear guidance and engagement.
Yêu cầu công việc
- College degree required;
- Experience in customer service, in the call center, is essential;
- Good at problem-solving skills;
- Good at communication and negotiation abilities;
- The ability for judging dispute cases;
- Ability to work under pressure;
- Preferred basic English skills and MS Excel skills.
Quyền lợi được hưởng
-
Chế độ bảo hiểm
-
Nghỉ phép năm
-
Đồng phục
-
Tăng lương
- Salary: 5.5 - 8.5 Mil + Allowance: 1.500k
- Insurance, left year
- Promotion, active environment
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Paper related to work
Thông tin liên hệ
Người liên hệ: Phòng nhân sự
Cách nộp hồ sơ
Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn
phòng:
Địa chỉ nộp: Quận Ninh Kiều, Thành phố Cần Thơ
Cách 2: Gửi hồ sơ qua email
Nộp hồ
sơ
Hồ sơ của bạn sẽ được gửi tới email nhà tuyển dụng
Tin tuyển dụng đã hết hạn nộp hồ sơ