Marketing & Customer Service Assistant Manager

Công ty Cổ Phần VSIP Cần Thơ

Xã Vĩnh Trinh, Huyện Vĩnh Thạnh, Cần Thơ

Mức lương: Thỏa thuận

Hạn nộp hồ sơ: 22/10/2024

Kinh nghiệm: 2 năm
Chức vụ: Quản lý
Yêu cầu bằng cấp: Đại học
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Số lượng cần tuyển: 1 nhân viên
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Địa điểm làm việc: Cần Thơ

Mô tả công việc

I. Marketing
1. Developing the marketing strategy for new and existing products
- Overseeing implementation of the Marketing strategy including campaigns, events, digital marketing and PR
- Overall marketing activities. Monitor daily activities of the whole Marketing department.
- Ensure department target is met.
- Monitor target achievement.
- Develop overall marketing strategy.
- Carry out marketing strategies and promotion campaigns with Marketing teams.
- Co-ordinate with Marketing agents
- Oversee the Company’s marketing budget.
- Report to company’s management in all Marketing activities
- Preparing monthly reports to BOD including IP & C&R (Monthly report, Operation report, Steering Committee, and group performance report)
- Reserving/booking land
- Circulating and taking note LOO/ LA & HO
2. Seeking for prospects
- Liaising with staff in other departments and with external contacts
- Participate in Seminars, events, conferences, fairs and etc. for promoting and seeking for prospects
- Seeking for prospects through Agencies, organizations, companies, mass media, and the internet
3. Lead/Take part in projects/activities as per MCS Workplan or assigned by BOD
- Continuously coordinate with team members
- Carry out daily tasks based on BOD’s assignments
- Supervise the activities carried out by staff under his/her areas
II. Customer Service
- Supervise, lead, guide team members
- Assist customers in Pre-Licensing, Post-Licensing, IRC Amendment, ERC Amendment, and operation matters
- Lead/Take part in Internal Training Teams
- Lead/Take part in projects/activities as per MCS Workplan or assigned by BOD
- Continuous learning
- Get customers’ participation in activities such as surveys, events organized by VSIP/Authorities, etc.
- Build and maintain rapport with customers and local authority, partner




Yêu cầu công việc

- University degree or equivalent qualifications/experiences
- At least five (5) years’ experience in relevant business industry
- Language proficiency: English. Can communicate in Chinese/ Korea/ Japan is plus
- Good at PowerPoint, excel, world
- Customer-oriented
- Proactive and dynamic
- Management skills; Leadership skills.
- Presentation and communication skills; Problem solving skills; Teamwork skills; Time management skills; Customer service skills.
- Continuous learning.
- Have in-depth knowledge of Viet Nam laws and regulations.


Quyền lợi được hưởng

  • Chế độ bảo hiểm
  • Nghỉ phép năm
  • Đồng phục
  • Tăng lương
  • Chế độ thưởng
  • Phụ cấp
  • Laptop
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chăm sóc sức khoẻ
  • Xe đưa đón

- According to Vietnam labor law
- 24/7 insurance
- 13th month salary
- Performance bonus

Yêu cầu hồ sơ

Email your CV to the below email

Thông tin liên hệ

Người liên hệ: Phòng nhân sự
Địa chỉ: Xã Vĩnh Trinh, Huyện Vĩnh Thạnh, Cần Thơ
Số điện thoại: 0933523341

Cách nộp hồ sơ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ nộp: Xã Vĩnh Trinh, Huyện Vĩnh Thạnh, Cần Thơ

Cách 2: Gửi hồ sơ qua email Nộp hồ sơ

Hồ sơ của bạn sẽ được gửi tới email nhà tuyển dụng
* Hạn nộp: 22-10-2024

Chia sẻ việc làm này:

Danh sách tin nhắn Danh sách chặn
Bạn đang ẩn thông tin với người này! Show
😀
😁
😂
🤣
😃
😄
😅
😆
😉
😎
😋
😍
😘
😙
😚
🤗
🤔
😑
😣
😥
😪
😫
😴
😛
😜
😝
😒
😓
🤑
😤
😞
😭
😰
😱
😵
😡
😷
🖐
👌
👍
👎
👊
👋
👏
👐
🙏
🤝
💓
💔
🔔
📞
💻
💲
💸
💳
📆
📷
🌹
🌺

Thông báo từ Việc Làm Cần Thơ