Kinh
nghiệm: Không yêu cầu
Chức
vụ: Nhân viên/ Chuyên viên
Yêu cầu bằng
cấp: Đại học
Yêu cầu giới
tính: Không yêu cầu
Số lượng cần
tuyển: 3 nhân viên
Hình thức làm
việc: Toàn thời gian
Mô tả công việc
Customer Service Executives (CS) are required to proactively conduct the following tasks, but not limiting to further tasks assigned by CS Leader/ Manager:
Handle LIMS system (quotation, client’s data/sample regist, and related tasks)
Coordinate with BD to resolve client’s inquiries and questions
Actively listen to clients’ issues, inquiries, and complaints
Keep an active outlook and efficiently handle complaints from clients by addressing their problems and providing the best solutions
Follow up with existing clients and maintain their regular use of ES services
Promote the products/services to clients, answer questions and concerns as they arise, respond to inquiries, and resolve issues as they come up
Understand client’s needs and make appropriate proposal clients/ BD or to AM in case approval needed
Liaise with related teams to update clients’ debt status for appropriate actions
Collect clients’ feedback, communicate with BD and team members, make case-study for better professional customer service
Yêu cầu công việc
- Số lượng: 03
- Company website: www.eurofins.com
Quyền lợi được hưởng
-
Chế độ bảo hiểm
-
Nghỉ phép năm
-
Đồng phục
-
Tăng lương
-
Chế độ thưởng
-
Đào tạo
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp CV tại Alen.Ho(at)eurofinsasia.com
Thông tin liên hệ
Người liên hệ: Phòng nhân sự
Cách nộp hồ sơ
Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn
phòng:
Địa chỉ nộp: Can Tho
Cách 2: Gửi hồ sơ qua email
Nộp hồ
sơ
Hồ sơ của bạn sẽ được gửi tới email nhà tuyển dụng
Tin tuyển dụng đã hết hạn nộp hồ sơ